|
عنوان : معرفی مفاهیم هتری و مبانی هنر اسلامی آینه کاری
|
زمان آموزش |
|
||||
|
نظری |
عملی |
جمع |
||||
|
20 |
30 |
50 |
||||
دانش ، مهارت ، نگرش ، ایمنیتوجهات زیست محیطی مرتبط |
تجهیزات ، ابزار ، مواد مصرفی و منابع آموزشی |
|
|||||
|
دانش : بررسی دیدگاه های مختلف هنری |
10 |
|
|
|
||
|
-مفهوم هنر اسلامی |
6 |
|
|
|||
|
-مفهوم هنر ایرانی |
4 |
|
|
|||
|
- |
|
|
|
|||
|
- |
|
|
|
|||
|
مهارت :تحقیق عملی در خصوص هنرهای سنتی خصوصا آینه کاری و تاریخچه آینه و آینه کاری |
|
30 |
|
|||
|
- |
|
|
|
|||
|
- |
|
|
|
|||
|
- |
|
|
|
|||
|
- |
|
|
|
|||
نگرش :معرفی هنرهای اسلامی و ایرانی مرتبط با هنر آینه کاری |
|
||||||
- |
|
||||||
- |
|
||||||
ایمنی و بهداشت : |
|
||||||
- |
|
||||||
- |
|
||||||
توجهات زیست محیطی : |
|
||||||
|
|
||||||
- |
|
||||||
عنوان : انجام خوشنویسی و خط شناسی (مقدماتی)
|
زمان آموزش |
|
||
نظری |
عملی |
جمع |
||
22 |
88 |
110 |
||
دانش ، مهارت ، نگرش ، ایمنیتوجهات زیست محیطی مرتبط |
تجهیزات ، ابزار ، مواد مصرفی و منابع آموزشی |
|||
دانش :مفاهیم مقدماتی خوشنویسی |
4 |
|
|
انواع قلم خطاطی ریز و درشت مانند دزفولی و خیزران و غیره،قط زن ، لیقه ، جوهر یا دوات ، انواع کاغذ ، کتابهای مرتبط ، شیشه ، آینه ، الماس شیشه بری ، الماس آینه بری، روان نویس های مشکی و رنگی ، کاربن ، سیم چین ،لوازم تحریر، بومهای مورد نیاز |
- مفهوم سطر ، و سطر نویسی و کشیدگیها در سطر و جمله ها |
8 |
|
|
|
-مفهوم زاویه خطوط و فاصله خطوط و فضا سازیها |
8 |
|
|
|
-سبکهای مختلف خوشنویسی |
2 |
|
|
|
- |
|
|
|
|
مهارت : انجام یک سبک خوشنویسی روی آینه |
|
34 |
|
|
-برش آینه خطوط نگارش شده خوشنویسی |
|
54 |
|
|
- |
|
|
|
|
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نگرش :معرفی خطوط و سبکهای خوشنویسی و کاربرد آن با آینه کاری |
||||
-دقت در خوشنویسی و برش آینه |
||||
- |
||||
ایمنی و بهداشت : استفاده از عینک حفاظتی چشم با قاب کناری |
||||
-جعبه کمک های اولیه |
||||
-روپوش کار |
||||
توجهات زیست محیطی : عدم دور ریز کاغذهای باطله و خورده های آینه غیر قابل استفاده در محیط زیست |
||||
- |
||||
- |
استاندارد آموزش
- برگهی تحلیل آموزش
استاندارد آموزش
- برگهی تحلیل آموزش